Enter your keyword

Open studio-guided tour

A guided tour that opens a special space to the students, the workshop and a place for reflection and the work of the Maestro, designed by Vittorio Gregotti at the beginning of the 80s, in continuous evolution. It will be possible to enter the labyrinthine corridors and discover the secrets of sculpture with the help of materials, tools and archival videos, in dialogue with the figure of Arnaldo Pomodoro. The tour ends with a visit to the current exhibition at the Foundation.

Una visita guidata che permette di aprire agli studenti un luogo speciale, laboratorio e spazio di riflessione e lavoro del Maestro, progettato da Vittorio Gregotti agli inizi degli anni '80. Sarà possibile entrare nei meandri di questo studio labirintico e scoprire i segreti della scultura con l’ausilio di materiali e strumenti, visionare video d’archivio, dialogare intorno alla figura di Arnaldo Pomodoro.
Il percorso si conclude con la visita alla esposizione in corso della Fondazione.

Booking information:
please contact us through the FORM.
Duration 60 min
Cost € 100

Contact us

Contact us through the form or through our channels to make arrangements for the date and time of the visit